FAQ

Najčešća pitanja i odgovori

1. Da li mogu lično da preuzmem artikal?

Minutshop.rs se bavi isključivo online prodajom i nije moguće lično preuzimanje artikala.

2. Da li je potrebno da imam korisnički nalog da bih izvršio/la kupovinu?

Nije obavezno da imate napravljen nalog kako biste izvršili kupovinu na našem sajtu ali preporučujemo da ga napravite zbog benefita koje dobijate time.

3. Da li mogu da promenim svoju porudžbinu?

Ukoliko Vaša porudžbina nije još poslata možete je izmeniti pozivanjem našeg kontakt centra na 061/211-6479

4. U koje vreme kurir donosi paket na adresu?

Ne znamo jer to zavisi od kurirovog rasporeda, gužve, delu grada gde živite... ali kurir će Vas pozvati da proveri da li ste taj dan na adresi pa ga možete pitati kada će doći.

5. Šta ako mi se kupljeni artikal ne dopadne iz bilo kog razloga?

Svaki kupljeni artikal po zakonu Republike Srbije možete vratiti u roku od 14 dana od dana prijema i zahtevati zamenu za drugi ili povrat novca.

6. Da li su artikli koje prodajete novi?

Svi aritkli na našem sajtu su novi, ne korišćeni i dolaze upakovani u svoju originalnu ambalažu.

7. Kojom kurirskom službom šaljete proizvode?

Svu robu šaljemo DExpress kurirskom službom.

8. Koja je cena dostave paketa?

Cena dostave paketa je 330 rsd za celu Srbiju izuzev Kosova i Metohije. Za porudžbine preko 4000 rsd dostava je besplatna.

9. Ko snosi troškove reklamacije ili odustanka od naručenog proizvoda?

Trošak poštarine u slučaju odustanka od kupovine snosi kupac.

10. Koje je radno vreme kontakt centra?

Radno vreme kontakt centra je:

Radnim danima: 09h-17h
Vikendom: ne radimo

Kontakt informacije

Kontaktirajte nas

Korisnički servis:
podrska@minutshop.rs

Telefon:
061/211-6479

Email za reklamacije:
reklamacije@minutshop.rs

Telefon za reklamacije:
061/211-6479

Web sajt: minutshop.rs

Radno vreme:
Pon – Pet: 09-17h
Vikendom ne radimo